2009년 5월 11일 월요일

졸업식



지난 주에 제 동생이 LCC를 졸업했어요. 애나는 진짜 정말 행복했어요. 그녀는 컴퓨터 과화을 공부했어요. 그러나 지금 이번 주에 시합을 완료할 거에요.

저도 또한 진짜 행복해요! 우리 가족가 같이 졸업식에 갔어요. 많은 사진을 찍었어요. 나중에 우리는 식당에 먹었어요.

이번 여름에 애나는 미시간에서 자원봉사를 할 거에요. 가을에 애나는 아프리카에 갈 거고 제 비영리 기관에서 일힐 거에요.

그녀는 신나해요. 애나는 아프리카 친구들이 많이 갖고 있어요. 그래서 거기에 가고 싶어해요.

저도 매우 슬퍼요. 제가 애나를 그리워 할 것이므로 진짜 안 좋아요.

Last week my sister graduated from LCC. Ana was really happy. She studied computer science but this week she will finish exams.

I am also very happy. Our family went to the graduation ceremony. We took many pictures. Later, we ate at a restaurant.

This summer Ana will do volunteering in Michigan. In the fall, she will go to Africa and work in my non-profit organization

She is very excited! More over, she has many African friends. So she wants to go there.

I am very sad. It is too bad because I will miss Ana.

댓글 없음:

댓글 쓰기